Teleurstellend
Niet aan de verwachtingen voldaan.
Nieuw-Vennep · Detailhandel en winkelen · topbloemen.com
topbloemen is gevestigd in Nieuw-Vennep en is actief in de branche Detailhandel en winkelen. Het vestigingsadres is Noorderdreef 60, 2153 LL, 2153LL Nieuw-Vennep, Nederland. Klanten geven topbloemen een score van 3,2 van 5, op basis van 12 reviews. Bloemen bezorgen ✅ Bloemen bestellen ✅Beste getest door Kassa online bloemen, versturen en te laten bezorgen ✅ Voordelig vanaf € 12.95 ✅ Vandaag bezorgen
Niet aan de verwachtingen voldaan.
Netjes
Ik dacht ik stuur mijn moeder na haar operatie een mooie bos bloemen, daar ze geen mooie grote vazen heeft, doe ik er een vaas bij.. mijn moeder belde op , Dankjewel, wat een mooie bloemen, en hoe is de vaas erbij vroeg ik? Die zat er dus niet bij. Heel erg jammer!!!
Super goede service. Helaas was de ontvanger niet bekend op het adres, een toevoeging aan het huisnummer was mij niet gemeld. Op zaterdag kreeg ik een mail die ik pas op maandag kon beantwoorden. Zonder enige opmerking zijn er nieuwe bloemen samengesteld en geleverd. Dat is toch echt helemaal top!
Mooie bos bloemen en op tijd bezorgd , heel fijn. Vrienden van ons waren er blij mee
Voor de derde x bloemen gehad of besteld en ook deze bos ging na 3 dagen de prullenbak in, zo slecht. Kreeg tegelijkertijd tijd een bos van de plaatselijke bloemist en die staat nog steeds te stralen. Voor mij NOOIT meer top bloemen.
Snel en vakkundig bezorgd en de beste bloemen uitgekozen
Bedankt voor je review. Vervelend om te vernemen dat de bloemen voor de deur zijn gezet, dit is uiteraard niet de bedoeling, waarvoor mijn excuses. Wij hebben alleen een melding van je mogen ontvangen dat de bloemen nog niet bezorgd waren, niet dat ze voor de deur geplaatst zijn, waardoor er ook geen oplossing is aangeboden. Ik zal vandaag voor een nieuw boeket zorgen. Hou er rekening mee dat wij 7 dagen versgarantie geven. Hopende je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest en wens je een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Topbloemen
De bloemen zouden tussen 18.00 en 18.30 uur bezorgd worden op het opgegeven adres. (Wij waren op vakantie) Onze zoon heeft de aflevering in de gaten gehouden. Om 22.30 uur was er nog niets. De volgende morgen bleek, dat ze op de stoep bij de buurvrouw zijn neergelegd (in de regen). De bloemen hebben ook niet de gegarandeerde 14 dagen gestaan. Topbloemen doet er niets aan na klachten en dat voor een boeket van bijna €35.00 inclusief vaas. Wij vinden dit niet kunnen en vragen geld terug of een nieuw boeket.
De zonnenbloemen zijn helaas gaan hangen.
2 bossen bloemen laten bezorgen. Allebij slecht van kwalitijt. 1 bos voor de deur gezet inplaats van bezorgd.. Ga er nooit meer bestellen
Topbedrijf,correcte en verzorging van de bestelling