Huis & Wonen Geverifieerd

intergard in Wierden

Wierden · Huis & Wonen · intergard.eu

Over dit bedrijf

intergard is gevestigd in Wierden en is actief in de branche Huis & Wonen. Het vestigingsadres is Ambachtsweg 8, 7641AA Wierden, Nederland. Klanten geven intergard een score van 4,9 van 5, op basis van 26 reviews.

Ervaringen van klanten

Deel jouw ervaring

Goede service, duidelijke afspraken

Klant ·
5

Goede service, duidelijke afspraken

★★★★★

Snelle levering

Klant ·
5

Snelle levering

★★★★★

Blijkbaar waren de palen niet op voorraad en was de levering vanuit de leveranci

Klant ·
5

Blijkbaar waren de palen niet op voorraad en was de levering vanuit de leverancier vertraagd maar meld dat dan even aan de klant. Dan hoeft de klant zich niet af te vragen of er überhaupt nog iets komt. Gister de palen ontvangen maar tot op heden geen track and trace gekregen wanneer ze geleverd zouden worden. Ik was gelukkig toevallig thuis toen de bezorger kwam.

★★★★★

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

Klant ·
5

Mooie kwaliteit en snel geleverd.

★★★★★

Betonnen schoorsteenblokken besteld voor de buitenbarbecue. Vlotte levering aan

Community-lid ·
5

Betonnen schoorsteenblokken besteld voor de buitenbarbecue. Vlotte levering aan huis.

★★★★★

Klantvriendelijk en goede service. Tevreden met de kunsthagen.

Community-lid ·
5

Klantvriendelijk en goede service. Tevreden met de kunsthagen.

★★★★★

Communicatie was in eerste instantie niet goed. Maar kreeg wel een telefoontje o

Community-lid ·
5

Communicatie was in eerste instantie niet goed. Maar kreeg wel een telefoontje om eea recht te zetten. De bezorger was erg vriendelijk. Jammer dat de maten die ik besteld had niet leverbaar waren.

★★★★★

goede uitleg om te monteren, doch de stevigheid kon iets beter. We hebben deze z

Community-lid ·
5

goede uitleg om te monteren, doch de stevigheid kon iets beter. We hebben deze zelf verstevigd met extra planken.

★★★★★

Een artikel wat door DPD bij ons zou worden bezorgt is nooit aangekomen. Ze hebb

Community-lid ·
5

Een artikel wat door DPD bij ons zou worden bezorgt is nooit aangekomen. Ze hebben dit keurig opgelost en een nieuw artikel gestuurd.

★★★★★

Product is afgeleverd in perfecte staat. Wel zou ik willen adviseren om cliënten

Community-lid ·
5

Product is afgeleverd in perfecte staat. Wel zou ik willen adviseren om cliënten meer mee te nemen in verzending updates

★★★★★

De order is keurig volgens afspraak geleverd en het product is conform de omschr

Community-lid ·
5

De order is keurig volgens afspraak geleverd en het product is conform de omschrijving dus een grote pluim voor jullie en zal Intergard zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen bedankt voor de goede service

★★★★★

Mooie bak, stevig en goed afgewerkt, bodem met spleten zodat je geen drainage ga

Community-lid ·
5

Mooie bak, stevig en goed afgewerkt, bodem met spleten zodat je geen drainage gaten hoeft te maken.

★★★★★

Klantcontact kan beter

Community-lid ·
5

Mooi materiaal, alleen kan de bezorging verbeterd worden. Enerzijds duurde het best wel lang voordat het werd bezorgd, maar daar kan de kerstperiode wel een reden voor zijn, en anderzijds heb ik geen bericht van de bezorger gehad dat hij zou komen. Opeens stond er een vrachtauto voor de deur. Hij heeft me wel 2 minuten van tevoren gebeld, maar daar heb je weinig aan als je niet thuis bent. Een mailtje een paar dagen van tevoren zou wel fijn geweest zijn

★★★★★

X

Community-lid ·
5

Levering op tijd, volgend afspraak. Een aantal betonnen schuttingdelen zijn beschadigd door het vervoer, enkele centimeters beschadigd, wat zichtbaar blijft na plaatsing, jammer. Delen worden in losse pakken aangeleverd zonder pallet eronder.

★★★★★

Keurig opgelost

Community-lid ·
5

Schapenhek en palen besteld. Levering na 4 werkdagen. Bij levering bleek er maar 1 ipv 6 palen te zijn geleverd. Stond ook zo op de pakbon. Echter geen verdere berichtgeving over hoe dat verder zou gaan. Telefonisch contact hierover opgenomen. Goed bereikbaar en vriendelijk geholpen. Palen worden zsm nageleverd. De kwaliteit van het hek is prima voor hazelaarhout!

★★★★★

Stevig, drainage voorzien

Community-lid ·
5

Bloembak prima, bezorging niet, kon volgens de chauffeur niet de straat in, maar hier komen allerlei vrachtwagen. En hij kon niet/wilde niet met de lift, maar daar gaan ook hele verhuizingen in. Moest zelf de bak ophalen van een parkeerplaats op de beg grond. Doe ik nooit weer

★★★★★

Mooi materiaal, maar bezorging mag beter

Community-lid ·
5

Perfect bedrijf, alleen de bezorgingsdienst van dpd heeft mijn bestelling gewoon op de stoep gekwakt, men kon t zó meenemen!( de buren waren thuis en zagen t gebeuren!)ze namen zich dus nog niet es de moeite om bij hen aan te bellen. Voordat er actie ondernomen kon, was de vogel al gevlogen... Heb inmiddels bij dpd een klacht ingediend, dus aub neem een andere koerier in dienst!

★★★★★

Bloembak prima, bezorging waardeloos

Community-lid ·
5

Ik had om snelle levering gevraagd, zodat het op tijd zou aankomen voor mijn tuinteam om het te installeren (door slecht weer is het vertraagd), dus ik weet nog niet hoe het eruitziet. De rol zelf lijkt van goede kwaliteit en ik overweeg er nog twee te kopen voor de tuin van de buren. Mijn enige opmerking is dat het voor €100 wel prettig zou zijn als er ook wat bevestigingsmateriaal bij zat, zoals metalen gaas.

★★★★★

Uitstekende service met snelle levering.

Community-lid ·
5

Mooie schermen. Kan nog geen foto bijvoegen omdat onze hovenier nog niet is geweest. Bezorging verliep wat gek. Kreeg een telefoontje van de vervoerder dat hij over 5 minuten kwam bezorgen. Toegezegd was dat we een e-mail zouden krijgen met een track en trace. Gelukkig waren we thuis en de bezorger was heel vriendelijk en behulpzaam. Maar het gaat om de schermen en daar zijn we blij mee.

★★★★★

Uitstekende kwaliteit en snelle levering – echte aanrader!

Community-lid ·
5

Ik heb bij Intergard een bestelling geplaatst voor tuinafscheiding en ben zeer tevreden over de hele ervaring. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en precies zoals beschreven op de website. De levering was snel en alles was netjes verpakt. Ook de klantenservice reageerde vriendelijk en behulpzaam toen ik een vraag had over mijn bestelling. Wat mij vooral opvalt is dat Intergard echt gespecialiseerd is in duurzame en stevige tuinmaterialen. Je merkt dat ze weten waar ze over praten. Kortom: betrouwbare leverancier, goede prijs-kwaliteitverhouding en zeker een aanrader voor iedereen d

★★★★★

ik had een dikkere heidemat besteld…

Koen ·
1

ik had een dikkere heidemat besteld maar er werd een dunne van nog geen cm dikte geleverd. op de website stond vermeld dat deze 2 à 3cm dik zou zijn. ben helemaal niet tevreden over deze heidemat en ze is is ook volledig doorzichtig

★☆☆☆☆

Ik ben zeer tevreden met de levertijd

Westerbeek ·
5

Ik ben zeer tevreden met de levertijd

★★★★★

Erg lelijke Haag...geen aanrader

Elly ·
5

Goede communicatie per mail en snelle levering...maar de haag zelf is wel echt neppe...erg dun...kijk er zo doorheen...en glanst echt heel erg...echt goedkope plastic...vind het geen aanrader..echt lelijk...terug sturen moet in dezelfde verpakking...maar die moet je echt losknippen om het eruit te halen...daar krijg je het dus nooit meer in

★★★★★

schapenhek

Mathias Remon ·
5

Netjes op tijd geleverd. Goede kwaliteit

★★★★★

Relatief snel geleverd en goed service.

R Cahill ·
5

Snel geleverd. Jammer verkeerde lengte geleverd ( kan gebeuren ) maar dat was heel erg snel opgelost met een tweede roll kunsthaag afgeleverd de volgende dag. Ik heb een extra rol voor achter in de tuin besteld via internet , waarvan ze hebben mij afleverkosten gecrediteerd. Heel netjes.

★★★★★

Zeer goed bedrijf enorm fijn en ik kom zeker terug.

anoniem ·
5

Zeer goed bedrijf enorm fijn en ik kom zeker terug.

★★★★★